24 March 2012

Secebis Renungan :)





BOLEH JADI KAMU MEMBENCI SESUATU PADAHAL IA AMAT BAIK BAGIMU, BOLEH JADI PULA KAMU MENYUKAI SESUATU PADAHAL IA AMAT BURUK BAGIMU. ALLAH MENGETAHUI SEDANGKAN KAMU TIDAK MENGETAHUI..

dipetik dari : Surah al-Baqarah.. tak igt ayt bpe.

mungkin u all pernah dengar about seugkap kata ni kan.. kata-kata ni lah yang memberi aku semangat.. dan paling aku terkejut apabila seorang pelajar cemerlang Sekolah Menengah Kebangsaan Senggarang membaca kan pasal ayat ni... tak terkejut beruk aku.. haha.. by the way, aku dapt tahu ayat ini lepas aku bace satu novel.. tajuk dye NOTA ADANIA. bez sangat novel tu.. lepas aku bace novel tu, rase diri aku macam berubah.. rase bersemangat untuk mencemerlang kan diri sama ade untuk dunia mahupun akhirat...

No comments:

Post a Comment